Milyen idős a gyermeked?
[ Terhesség kezdete - 18 éves ]
2010-05-04
0 komment

Energiát, de gyorsan!

Tégy egy pipát a rád igaz állítások mellé:

1)      Az energiaitalok tartanak életben.

2)      A szemed alatti karikák jelentik az arcod.

3)      A teendő listád nélkül el vagy veszve.

4)      Mind a három igaz rád, de túl fáradt vagy a pipálgatáshoz.

Ha a friss, üde, lendületes, kipihent fogalmak már csak távoli emlékként derengenek, akkor próbáld ki a következő könnyű és gyors életerő növelő módszerek egyikét. Semmit sem veszíthetsz – energiát viszont nyerhetsz.

Végy mély lélegzetet, mielőtt újabb tevékenységbe kezdesz! Egy pár percre ülj le egy csendes sarokba és ne figyelj másra, csak a légzésedre. Így egyrészt több energiát adó oxigén jut a szervezetedbe, másrészt cikázó-nyugtalanító gondolataidat is lecsendesítheted.

Húzd ki magad! A görnyedtség, a slamposság nem kelt jó benyomást másokban, de ennél sokkal fontosabb, hogy következtében izmaink nehezebben regenerálódnak és a vérkeringésünk is csorbát szenved. Mi pedig fáradtnak, lehangoltnak érezzük magunkat.

Élvezd a napfényt! Ahogy a pihentető, éjszakai alváshoz szükségünk van a sötétségre, a kiválasztó rendszerünk felébresztéséhez napfény kell. Mindennap korán reggel(,) vagy késő délután (ezek a legveszélytelenebb időszakok) fürdőzzünk a nap sugaraiban, és töltődjünk fel energiájukkal!

Tornázd ki magadból! A gyors, feszített tempót váltogasd lassabbal, így a szervezeted megtanulja kezelni a stresszt. A kedvenc karido gyakorlataidat csináld egy percig gyorsan, majd két percig komótosabban, úgy 20-30 percen keresztül.

Képek forrása: flickr.com

Cimkék: egészség
Hozzászólások
0db hozzászólás
cache