Milyen idős a gyermeked?
[ 1 hetes - 3 éves ]
2010-07-19
0 komment

Fogyni szeretnék!

A kulcs az okosan átgondolt táplálkozás, a rendszeres mozgás és a kitartás. Ha szoptatsz, vedd figyelembe, hogy több kalóriára van szükséged, mivel az anyatej termelés energiát von el a szervezettől.

Naponta legalább öt alkalommal fogyassz zöldségeket, gyümölcsöket. A húsfélékből a soványhúsokat, szárnyasokat, halakat részesítsd előnyben, a tejtermékekből a csökkentett zsírtartalmúakat, a pékárukból pedig a teljes kiőrlésűeket.

Az agyoncukrozott üdítők helyett ásványvízzel oltsd a szomjad, chips helyett pedig salátát rágcsálj nasiként.

Hetente 0,5-1kg leadása legyen a cél. Ez három hónap alatt már minimum 6kg mínusz. A lassabb, de kiegyensúlyozottabb fogyás egyik legnagyobb előnye, hogy nagyobb valószínűséggel kerülöd el a jojó-effektust.

Merj evés terén is az ösztöneidre hagyatkozni. Azaz akkor egyél, mikor kezded éhesnek érezni magad és csak addig, amíg jól nem laksz. Csak azért ne tolj be még egy fél tányér levest, mert bezzeg Szomáliában mennyi éhező van.

A rendszeresség is fontos tényezője a fogyásnak. Ne hagyd ki a reggelit és a tízórai, uzsonna se bűn. Így az energiaszinted is állandó marad, valamint az éhségrohamokat is elkerülheted.

Éhesen soha ne menj vásárolni. Korgó gyomorral ugyanis hamarabb megveszed és egy pillanat alatt el is tünteted azt a csokikát, kekszecskét, fornetticskét.

Az étkezés mellett a mozgás is legyen rendszeres. Lehetőleg ne rögtön a legkeményebb spinning órával kezdj. Naponta fél-egy óra séta is sokat segít, de ennyit úgyis sétálsz a babával, ugye?

Képek forrása: flickr.com

Cimkék: egészség
Hozzászólások
0db hozzászólás
cache