|
Milyen idős a gyermeked?
Magazinok > Táplálkozás >
2010-09-10
4 komment Felejtsd el a hókuszpókuszt, mágiát, imákat! Sajtmajszolással többre mész, ha kislányt szeretné! Legalábbis ezt állítják a holland Maastricht Egyetem kutatói. Javaslatuk szerint a lányra áhítozó hölgyeknek csökkenteniük kell a nátrium és kálium mennyiségét az étrendjükben, míg a kalciumét és a magnéziumét növelik. Emellett arra se árt odafigyelni, mikor bújnak ágyba párjukkal utódnemzés céljából: az ovuláció előtti, illetve utáni nap kerülendő.
Mi alapján állítják ezt a kutatók? Tanácsaikat egy 5 évig tartó kutatásra alapozzák, melyben 172 lányra vágyó, második vagy többedik gyermek előtt álló anyukával dolgoztak együtt. Elsősorban arra kérték őket, hogy az étrendjükből száműzzék a sót, ugyanakkor fogyasszanak több tejterméket. És láss csodát – 80%-uk kislányt szült! A Maastricht Egyetem szóvivője a brit Mail on Sunday nevű lapnak adott interjújában elmondta, hogy tapasztalataik szerint akkor a legnagyobb az esély a leányutódra, ha a táplálkozás mellett a babanemző szeretkezések időpontjára is odafigyel az anyuka, ám a menü összetétele jóval fontosabb, mint az, hogy mikor történik meg a fogantatást eredményező szexuális aktus. Több ponton is lehetne kritizálni a kutatás eredményeit, például, hogy ugyanez lenne-e a százalékszám, ha több nő vett volna részt a kutatásban, ha a jelentkezők között első gyermeket várók is lettek volna, ha egész Európára kiterjed a projekt, ha, ha, ha… Egy azonban biztos, hiába vágyunk kislányra vagy kisfiúra, ha a gólya ellenkező nemű gyermeket hoz is ugyanúgy örülünk neki, ugyanúgy szeretjük, hiszen a mi csemeténk. Képek forrása: flickr.com
4db hozzászólás
|















